skip to main |
skip to sidebar
Η Οικουμενική Διακήρυξη για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στις 10/12/1948. Ανθρώπινα δικαιώματα: οικουμενικά, πανανθρώπινα, διαχρονικά, θεμελιώδη.
Το άρθρο 2 μπορεί να αποτελέσει αφόρμηση για συζήτηση στα πλαίσια του γενικού θέματος για το Διαγωνισμό Μαθητικού Δοκιμίου της Ελληνικής Πρεσβείας που θα γράψετε την ερχόμενη Δευτέρα.
Δείτε παρουσίαση και των 30 άρθρων στο tvxs.gr(από όπου και η εικόνα).Επίσης μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα humanrights.com και un.org/en
ΑΡΘΡΟ 2: Όχι στις διακρίσεις
Κάθε άνθρωπος δικαιούται να επικαλείται όλα τα δικαιώματα και όλες τις ελευθερίες που προκηρύσσει η παρούσα Διακήρυξη, χωρίς καμία απολύτως διάκριση, ειδικότερα ως προς τη φυλή, το χρώμα, το φύλο, τη γλώσσα, τις θρησκείες, τις πολιτικές ή οποιεσδήποτε άλλες πεποιθήσεις, την εθνική ή κοινωνική καταγωγή, την περιουσία, τη γέννηση ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση. Δεν θα μπορεί ακόμα να γίνεται καμία διάκριση εξαιτίας του πολιτικού, νομικού ή διεθνούς καθεστώτος της χώρας από την οποία προέρχεται κανείς, είτε πρόκειται για χώρα ή εδαφική περιοχή ανεξάρτητη, υπό κηδεμονία ή υπεξουσία, ή που βρίσκεται υπό οποιονδήποτε άλλον περιορισμό κυριαρχίας.
Εμείς, οι μαθητές του Γ3
του Λυκείου Αγίας Φυλάξεως Λεμεσού
και η Φιλόλογός μας κ. Εύα Νεοκλέους,
σας καλωσορίζουμε στο ιστολόγιό μας.
"Το Κάτι Άλλο" είναι ένα βήμα διαλόγου,
προβληματισμού και ανταλλαγής απόψεων.
Είναι μια προσπάθεια έκφρασης, δημιουργικότητας,
μια πρόταση για αξιοποίηση των δυνατοτήτων
που μας παρέχει η τεχνολογία
στη διαδικασία της μάθησης.
Το blog μας δημιουργήθηκε, κυρίως,
για τα Νέα Ελληνικά και την ύλη της Γ΄ Λυκείου.
Ωστόσο, φιλοδοξούμε να εντάξουμε
και όσα άλλα εκπαιδευτικά-σχολικά θέματα
προκαλέσουν το ενδιαφέρον μας.
Απευθυνόμαστε σε όλους σας και προσβλέπουμε στην ανταπόκρισή σας.
Θα μας βρείτε στο σχολείο αλλά κι εδώ: L.A.F.C2.blogg@gmail.com
Αντωνίου Κρίστια,
Αντωνίου Μαρίνα,
Βαρνάβας Μιχάλης,
Βασιλαράς Στέφανος,
Γεωργίου Γαλάτεια,
Γεωργίου Κωνσταντίνα,
Δημητρίου Σωτήρης,
Ιερείδη Ραφαέλα,
Καπετάνου Ελένη,
Κυριάκου Αλέξανδρος,
Κυριάκου Χρίστος,
Κωνσταντίνου Γιάννης,
Λεωνίδου Ιωάννα,
Νέρουππου Άντρια,
Νικολαϊδης Χρήστος,
Ξιαρής Σοφοκλής,
Ονησιφόρου Νεόφυτος,
Ορφανίδης Πάρης,
Παπαδόπουλος Μάριος,
Παπαστυλιανού Στέφανη,
Πορφυρίου Μαρίνος,
Σαμουήλ Δημήτρης,
Σωκράτους Τερέζα,
Φιλίππου Ευαγόρας,
Χριστοφόρου Ηρακλής
26 Ιανουαρίου 2010
"Όχι στις διακρίσεις"
Η Οικουμενική Διακήρυξη για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στις 10/12/1948. Ανθρώπινα δικαιώματα: οικουμενικά, πανανθρώπινα, διαχρονικά, θεμελιώδη.
Το άρθρο 2 μπορεί να αποτελέσει αφόρμηση για συζήτηση στα πλαίσια του γενικού θέματος για το Διαγωνισμό Μαθητικού Δοκιμίου της Ελληνικής Πρεσβείας που θα γράψετε την ερχόμενη Δευτέρα.
Δείτε παρουσίαση και των 30 άρθρων στο tvxs.gr(από όπου και η εικόνα).Επίσης μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα humanrights.com και un.org/en
ΑΡΘΡΟ 2: Όχι στις διακρίσεις
Κάθε άνθρωπος δικαιούται να επικαλείται όλα τα δικαιώματα και όλες τις ελευθερίες που προκηρύσσει η παρούσα Διακήρυξη, χωρίς καμία απολύτως διάκριση, ειδικότερα ως προς τη φυλή, το χρώμα, το φύλο, τη γλώσσα, τις θρησκείες, τις πολιτικές ή οποιεσδήποτε άλλες πεποιθήσεις, την εθνική ή κοινωνική καταγωγή, την περιουσία, τη γέννηση ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση. Δεν θα μπορεί ακόμα να γίνεται καμία διάκριση εξαιτίας του πολιτικού, νομικού ή διεθνούς καθεστώτος της χώρας από την οποία προέρχεται κανείς, είτε πρόκειται για χώρα ή εδαφική περιοχή ανεξάρτητη, υπό κηδεμονία ή υπεξουσία, ή που βρίσκεται υπό οποιονδήποτε άλλον περιορισμό κυριαρχίας.
"Ζωγραφίζω με το πινέλο της καρδιάς"
Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο " Το Κάτι Άλλο". Οι μαθητές του Γ3, Λυκ. Αγ. Φυλάξεως και η Φιλόλογός μας κ.Εύα Νεοκλέους. Σας ευχαριστούμε που μας στηρίζετε!
Followers
Our Banner
Banner Code
"Η Σκεπτόμενη"
Εμείς, οι μαθητές του Γ3
του Λυκείου Αγίας Φυλάξεως Λεμεσού
και η Φιλόλογός μας κ. Εύα Νεοκλέους,
σας καλωσορίζουμε στο ιστολόγιό μας.
"Το Κάτι Άλλο" είναι ένα βήμα διαλόγου,
προβληματισμού και ανταλλαγής απόψεων.
Είναι μια προσπάθεια έκφρασης, δημιουργικότητας,
μια πρόταση για αξιοποίηση των δυνατοτήτων
που μας παρέχει η τεχνολογία
στη διαδικασία της μάθησης.
Το blog μας δημιουργήθηκε, κυρίως,
για τα Νέα Ελληνικά και την ύλη της Γ΄ Λυκείου.
Ωστόσο, φιλοδοξούμε να εντάξουμε
και όσα άλλα εκπαιδευτικά-σχολικά θέματα
προκαλέσουν το ενδιαφέρον μας.
Απευθυνόμαστε σε όλους σας και προσβλέπουμε στην ανταπόκρισή σας.
Θα μας βρείτε στο σχολείο αλλά κι εδώ: L.A.F.C2.blogg@gmail.com
Το Γ3
Αντωνίου Κρίστια,
Αντωνίου Μαρίνα,
Βαρνάβας Μιχάλης,
Βασιλαράς Στέφανος,
Γεωργίου Γαλάτεια,
Γεωργίου Κωνσταντίνα,
Δημητρίου Σωτήρης,
Ιερείδη Ραφαέλα,
Καπετάνου Ελένη,
Κυριάκου Αλέξανδρος,
Κυριάκου Χρίστος,
Κωνσταντίνου Γιάννης,
Λεωνίδου Ιωάννα,
Νέρουππου Άντρια,
Νικολαϊδης Χρήστος,
Ξιαρής Σοφοκλής,
Ονησιφόρου Νεόφυτος,
Ορφανίδης Πάρης,
Παπαδόπουλος Μάριος,
Παπαστυλιανού Στέφανη,
Πορφυρίου Μαρίνος,
Σαμουήλ Δημήτρης,
Σωκράτους Τερέζα,
Φιλίππου Ευαγόρας,
Χριστοφόρου Ηρακλής
Ιστολόγια Φίλων
-
-
Σωσιπάτρα της ΕφέσουΠριν από 2 χρόνια
-
Το ΟΧΙ του μπάρμπα-ΜήτσουΠριν από 5 χρόνια
-
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΓΕΛ 2019Πριν από 5 χρόνια
-
-
Προβλήματα στο χώρο της εργασίαςΠριν από 8 χρόνια
-
Shopping Strength Of Leather Sofa BedΠριν από 9 χρόνια
-
-
-
-
-
-
Links
Labels
- Ανακοινώσεις (8)
- Διακρίσεις Μαθητών (9)
- Διάφορα (1)
- Εκδηλώσεις (45)
- Έκφραση-Έκθεση (13)
- Επικαιρότητα (18)
- Επιστήμη-Τεχνολογία (2)
- Καλωσόρισμα (2)
- Νέα Ελληνικά (17)
- Οι μαθητές δημιουργούν (11)
- Ποίηση (5)
- Τέχνη (4)
- Τεχνολογία (2)
- YouTube (9)
Blog Archive
-
►
2011
(54)
- ► Φεβρουαρίου (11)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
▼
2010
(71)
- ► Δεκεμβρίου (7)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (12)
-
▼
Ιανουαρίου
(13)
- Διαγωνισμός Μαθητικού Δοκιμίου Ελληνικής Πρεσβείας...
- "Καιρός για ρηξικέλευθα εκπαιδευτικά προγράμματα"
- "Όχι στις διακρίσεις"
- Έργα μαθητών του σχολείου μας
- "Εμείς (και) οι ξένοι"
- Επιτραπέζια αντισφαίριση(διόρθωση και προσθήκη)
- "Σκέψεις και προβληματισμοί των εφήβων για το θέμα...
- "Θεσσαλονίκη", Ν. Καββαδίας
- Οι δέκα σημαντικότερες ανακαλύψεις του 2009
- Όταν οι μαθητές δημιουργούν
- Λογοτεχνία SOS
- Στιγμιότυπα...
- Χρόνια Πολλά!
7 σχόλια:
Το άρθρο μιλά κατά των διακρίσεων,όμως στην πράξη τι γίνεται;
Ποιος διασφαλίζει την εφαρμογή αυτών των δικαιωμάτων;Μόνο θεωρίες είναι όλα!
Όχι,διαφωνώ!Τα δικαιώματα αυτά είναι κατοχυρωμένα και πρέπει να τα επικαλούμαστε όποτε και όταν γίνεται καταπάτησή τους είτε εις βάρος μας είτε εις βάρος τρίτων. Όσο για τη διασφάλισή τους ύπαρχουν αρμόδιοι θεσμοί (π.χ το Ευρωπαϊκό δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπου μπορεί να γίνει ατομική προσφυγή ή προσφυγή από μ.κ.ο η οποία να στρέφεται εναντίον κράτους, ή ο συνήγορος του πολίτη στην Ελλάδα και πολλοί άλλοι θεσμοί).Το σημαντικό πιστεύω είναι να ξέρουμε τα δικαιώματά μας αλλά και πώς να τα διεκδικούμε.
Και στην πράξη, αν όλοι μας είμασταν φανερά και έμπρακτα κατά των διακρίσεων, τότε ο οποιοσδήποτε ρατσιστής δε θα τολμούσε να τα βάλει με την πλειοψηφία. Γιατί συνήθως όσοι παρουσιάζουν τέτοια ρατσιστική συμπεριφορά, κρύβονται μέσα στο πλήθος!
Ανώνυμε,δες τι γράφει η Ανδριανή.Όσο κι αν μας εξοργίζει η αδιαφορία μπροστά στην καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων,άλλο τόσο δεν μπορούμε να μηδενίζουμε και τις προσπάθειες για τη διασφάλισή τους.Όλοι οφείλουμε να ενημερωνόμαστε,να γνωρίζουμε ποια είναι αυτά τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα και να μην παραμένουμε απαθείς, όταν βλέπουμε ότι καταπατούνται...
Εγώ πιστεύω πως ο ρατσισμός δεν μπορεί να σταματήσει μεσα σε δικαστικές αίθουσες. Ούτε να περιοριστεί από νόμους. Ο ρατσισμός είναι πολύ καλά χαραγμένος και καλοβολεμένος στις καρδιές όλων μας. Το μόνο πράγμα που μπορεί να σταματήσει τον ρατσισμό, είναι η ΠΑΙΔΕΙΑ. Όχι η παιδεία που κατευθύνει τους νέους να σκέφτονται και να συμπεριφέρονται όπως τους θέλετε εσείς, αλλά η παιδεία που διδάσκει ανθρώπινες αξίες και ιδανικά. Η παιδεία που δεν κρύβει ΚΑΝΕΝΑ απολύτως μήνυμα ή υπόνοια, ότι ο δικός μας πολιτσιμός ή χώρα είναι ανώτερα. Ακόμα και ο διαχωρισμός των μαθητών σε διάφορες "βαθμίδες" και "κατηγορίες" ενθαρρύνει το πνεύμα του ρατσισμού και των διακρίσεων. Γι' αυτό παρακαλώ ΌΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς να προσέχουν ιδιαίτερα ΤΙ διδάσκουν και ΠΩΣ το διδάσκουν στους μαθητές τους και σε καμία περίπτωση προσωπικές τους αντιλήψεις να επιβάλλονται στους μαθητές τους. Οι αντιλήψεις των ανθρώπων του μέλλοντος βασίζονται στις αντιλήψεις των ανθρώπων του χτες. Για μένα αυτή είναι η ρίζα του ρατσισμού. Σταματήστε να φτιάχνετε το κόσμο του αύριο για μας, και δώστε μας τα πινέλα και τα χρώματα να φτίαξουμε τον δικό μας κόσμο...Μόνο έτσι μπορεί να γίνει ομορφότερος...
Μαρίνα των Βράχων,
συμφωνούμε με όσα καταθέτεις.Είμαστε αισιόδοξοι όσο υπάρχουν μαθητές με άποψη,με κριτική σκέψη και με διάθεση ν΄αγωνιστούν για ένα καλύτερο κόσμο.
Ελπίζουμε να σε έχουμε συχνά μαζί μας...
Αυτός ο χώρος έχει ανάγκη από την παρουσία των μαθητών.
Δημοσίευση σχολίου